21 Ekim 2010 Perşembe

Jane Iredale Fondoten

Fazla söze gerek yok ,ben bu ödüllü fondoteni cilt sağlığım için almıştım ama kapatıcılığı ve doğal duruşu ile beni kendine aşık etti.Diğer fondotenlerin aksine lavanta çiçeği suyu,Coenzim Q10,C ve K vitaminleri içerikleri ile cildin alt katmanlarına inerek genişlemiş gözenek ve kırışıklarla mücadele ediyor.Benim size tavsiyem,yetkili bir eczaneye giderek ürünü denemenizdir.
Yukarıda gördüğünüz miktar yüzün yarısı için yeterli,yani tüm yüze bunun iki katını kullanacaksınız :)
Kendine ait fırçası yada süngeri ile fondoteni uygulayabilirsiniz.Bana süngerini hediye vermişlerdi bu yüzden onu kullanıyorum ama fırçası ile daha güzel sonuçlar elde etmeniz mümkün..Ürünün eczane satış fiyatı pahalı ,bu yüzden strawberryden daha ucuza almaya bakın derim ben ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder