19 Ekim 2010 Salı

DARPHIN GÖZ MASKESI

Arkadaşlar bugun size çok beğenerek kullandığım bir maskeyi tanıtmak istiyorum.Bu yatıştırıcı göz çevresi maskesi sadece yatıştırmıyor,uygulama sonrasında yumuşacık ve kırışıklıkları açılmış ,morlukları yok olmuş bir gözaltı sunuyor.Diyelimki akşam çok geç yattınız ,sabah işe giderken berbat görünen gözaltlarınızı 10dk.da toparlayabilirsiniz. Ürünün fiyatı eczanelerde 105TL civarı ama strawberryden 77TL ye almanız mümkün.Ek olarak maskenin miktarı size az gelmesin tam 30 ml ve sadece küçük bir leblebi tanesi kadar almanız iki göz için yeterli.Haftada 2-3 kere kullanmanız , 10 dk beklemeniz öneriliyor.İçinde Salatalık ve buğday proteinleri var.

Ben maskeyi uyguladıktan sonra ise göz çevremi yukardaki ürün ile  temizliyorum.Sonra  üstüne nemlendiricisini sürüyorum.Bu temizleyici de çok yumuşak bir bakım yapıyor ,içinde gülsuyu ve B5 vitaminleri var ki bu da göz çevresini yeniliyor.
Doğrusu bu ürün ile hiç makyaj çıkarmadım,sadece maskeyi silerken kullandım. Bu yüzden makyajı nasıl çıkarır bilemiyorum .Yani alıp almamak size kalmış.Bu temizleyici bana 3al 2 öde kampanyasında bedavaya gelmişti zaten.
Yorumlarınızı bekliyorum:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder