26 Ekim 2010 Salı

LAVANTA ÖZLÜ SIVI SABUN

                                        
Bugün ,size blogumun da adını aldığı ve benim çok sevdiğim  lavanta bitkisinden yapılmış bir sıvı sabundan bahsetmek istiyorum.Sivilce problemiyle yıllar yılı uğraşmış birisi olarak hangi ürün cilde iyi geliyor,hangi ürün kötü etkiliyor çok iyi biliyorum.
Bu ürünü İbrahim Saraçoğlu nun kendi sitesinden sipariş verdim,fiyatı 8,75TL.Sitesinde yazan şekliyle özellikleri bunlar ,Lavanta yağı akne oluşumuna engel olur. Bedeni ve cildi rahatlatarak parlaklık verir. Dinlendirici ve nemlendirici özelliği vardır.
Gerçekten de vaad ettiği şeyleri yapıyor,benim çok hoşuma gitti.Alerjik bir cilde sahipseniz ve her ürün size yaramıyorsa bir de bu sabunu deneyin.İçinde hiçbir sentetik kimyasal içermiyor,bu yüzden cilt florasını zedelemiyor..

Üründen 3 pompa yaparak avucunuzun içine aldığınız sabunu, birazcık su ile elinizde köpürtün.Sonra yüzünüzü masaj yaparak yedirin ve durulayın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder