17 Ekim 2010 Pazar

Dead sea -Çamur maskesi

Lut gölünden elde edilen doğal çamurla formullendirilmiş bu maske akne ve siyah nokta sorunu olan ciltlerde kullanılıyor.

Benim sorunlu cildime iyi geldiğini söyleyebilirim özellikle burnumun üzerindeki siyah noktalara :)
Banyo yaptıktan sonra sıcaktan dolayı açılmış gözeneklerimize ürünü uygulamak ,etkiyi daha çok artırıyor.Ambalaj üzerinde 5dk. bekletin diyor ama ben 15dk.bekliyorum .Bu sırada yüzünüzde bir yanma hissi oluşuyor ki sakın panik yapmayın bu minerallerin çalıştığına delalet eder.Temizlerken ise ıslak bir süngerden yararlanıyorum.

Artılar:

-Çıkmaya yeltenen sivilcelerim ertesi gün hafiften sönmüş oluyor.
-Cildim matlaşıyor ve burnumdaki siyah noktalara iyi geliyor.

Eksiler:

-Maskeyi arındırmak çok zor, zira yüzünüzü temizledikten sonra dahi çamurun gölgesi yüzde kalıyor.
Tekrar bir temizleyici ile yüzümü silmek yerine ,maskeyi akşam uygulayıp ertesi sabah
sabunum ile yıkayarak maskeyi gideriyorum.
-Ürün karma ve yağlı ciltlere uygun fakat kuru ciltlerde gerginlik yaratabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder